
H&M презентували колекцію віртуального одягу зі стартапом Dress-X, заснованим українками
Дар'єю Шаповаловою та Наталією Моденовою
H&M активно переходять у метавсесвіт. Спочатку бренд створив магазин у віртуальному світі, а тепер — презентував дебютну колекцію цифрового одягу. Його створили в колаборації з Dress-X, стартапом, який розробляє діджитал-одяг.
Результат — три речі, які своєю красою порушили б закони фізики у реальному світі. Це сяючий пуховий жилет, штани з блискітками та в'язаний светр, який переливається золотом. У кампанії їх примірила Мейзі Вільямс, акторка, відома за серіалом “Гра престолів”.
Поки що одяг не будуть продавати. Перші діджитал-речі H&M планують розіграти між підписниками. “Це означає відсутність відходів, упаковки та транспортування”, — пояснюють у бренді.



Зацікавленість бренду у віртуальній моді — результат його стремління до sustainability. У діджитал-моди є всі шанси вирішити частину проблем негативного впливу індустрії на екологію.
“Кількість одягу, що виробляється сьогодні, набагато перевищує потреби людства, — розповідає BURO. Дар'я Шаповалова, співзасновниця Dress-X. — Ми поділяємо красу та емоції, які дає фізична мода, але думаємо, що є способи виробляти менше й більш етично, а іноді взагалі замінити виробництво деякої частини одягу його диджиталізацією”.
Перехід до віртуальної моди є логічним кроком для брендів масмаркету, які хочуть мінімізувати свій вплив на навколишнє середовище. “Ми хочемо, щоб інфлюенсери та ті, хто купує одяг лише для фото чи особливого випадку, переходили від fast fashion до стійкішого споживання”, — каже Дар'я.
Про перспективи діджиталу для модної індустрії ми розповідали тут.
Cмотрите также:
Все говорят об NFT. Как (и зачем) использовать блокчейн-технологии в моде.
Все говорят о метавселенной. Что это такое? И какое будущее моды в ней?
10 наивных вопросов о том, как токены изменят нашу жизнь.
Забавы ради: Как модные бренды создают видеоигры (и зачем им это надо).
Tribute Brand продает за $ 699 рубашку, которой не существует.